o czym piszemy

Dołącz do nas

piątek, 26 listopada 2010

Zaproponuj grupę na Synergyonline





Tak brzmi nowe zadanie Tomka, zlecone w naszej społeczności.

Zadanie polega na zaproponowaniu nowej grupy wraz z uzasadnieniem.

A więc trzeba mi uzasadnić. Jak?
Proponuję Linkologię, grupę dzięki której możemy dodatkowo promować swoje strony.

Sami wpisujemy swoje strony, ale możemy też polecać dodawanie ich, jako zadania. Rzecz polega jednak na tym, byśmy siebie dodawali jako przyjaciół.

Ja jestem w Linkologii od 28.06.2008 a dopiero ktoś mnie dodał do przyjaciół. Odwzajemniłam się tym samym. Byłam tam zaledwie kilka razy, coś dodałam, coś usunęłam - poznawałam linkologię. Wczoraj pod wpływem zadania Tomka, odwiedziłam ją znów i.... W czym się zorientowałam? Automatycznie zalogowana w jednej grupie wchodziłam w inne. Uczyłam się :) I tak odkryłam, że jest tu wiele ciekawych grup. Każdy z nas znajdzie tu coś dla siebie. Wystarczy spojrzeć: mam tam rzadko pisanego bloga - przez jakieś przypomnienia wracałam by "coś" napisać. Dziś napisałam krótką notkę z naprowadzeniem na naszą społeczność. A że przy okazji ktoś trafi na jedną z waszych stron, to wasza zasługa, kto ze mną ten szerzej promowany. Po to powstał ten blog. :) ]


Powoli, stopniowo będę wracała w wiele zapomnianych miejsc, by "przypomnieć" siebie i pokazać was. To sprawia mi przyjemność :) - Tomek swoimi zadaniami prowokuje mnie do takich działań.

Wróćmy jednak do tematu. Na ithink.pl/ można uczestniczyć w recenzowaniu publikacji i publikować własne artykuły - Nie mogłam się w tym połapać, niby mam konto, ale... pusto na nim :) Wkleiłam tu link do niego, by bez szukania sprawdzić, jak wygląda gdy się wyloguję :)

Dalej mamy patrz.pl/, gdzie przez kliknięcie automatycznie mam konto - puste. To znaczy, że mogę na nie dodawać to, zostanie zlecone w waszych zadaniach. - Nawet jeśli nie jest to w sferze moich zainteresowań.

Mam też profil namoblo.pl/, o którym zupełnie nie wiedziałam do czego tak naprawdę służy, dopóki nie poznałam Blipa, Wykopu, facedooka itp. Jakże ja po omacku poruszałam się kiedyś w necie :)

Wreszcie mamy xoxo.pl, wczoraj odkryte i spis.pl/, gdzie oczywiście natychmiast dałam linka do naszej społeczności/.

Czy promowanie synergyonline, i stron uczestników, nie jest dobrym uzasadnieniem? Tomek zadecyduje.




Zatem polecam rejestrację na » http://www.pino.pl/, bo jeśli ktoś jest zarejestrowany na jednym z tych serwisów ma dostęp również do pozostałych, (jak w komentarzu napisał Tomek.) Dopiero teraz, gdy jestem z wami , widzę wartość pino. Jeśli się zintegrujemy, będziemy się dodawać jako przyjaciele - to ma dla mnie sens, gdy dodają się ludzie, których coś łączy, a nas łączy synergyonline i wspólny cel. Pomoc w promowaniu i jak w trakcie rozwoju widzimy, nie tylko w promowaniu. Oto ktoś zleca wykonanie projektu i na pewno ludzie, którzy to umieją, zrobią to i zrobią dobrze. A więc jak widzimy, ile nas tyle różnych zadań a im więcej nas jest, tym większa szansa, że ktoś zrobi dla nas coś pożytecznego.




Mam jeszcze inne grupy, na niektórych już promuję naszą społeczność i strony, np Dawida. Ale, o tym innym razem. Dziś długo byłam na pino by sobie poprzypominać i zobaczyć jaki ma sens być na pino. Widzę, że ma, i to duży, jeżeli będziemy się wspierali na grupach.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rozumiem, że proponujesz grupę "Pino.pl", której będą mogli dodawać zadania związane z serwisami udostępnianymi przez Pino - te które opisałaś.
Jest to dobry pomysł, bo jeśli ktoś jest zarejestrowany na jednym z tych serwisów ma dostęp również do pozostałych np. ithink.pl - gdzie można dodawać i oceniać artykuły Internautów.

xsdcangu pisze...

Właśnie tak Tamku. Zapomniałam napisać o pino, a o ile dobrze pamiętam, to właśnie na pino,pl trzeba się zarejestrować, by mieć dostęp do innych grup. Dopisałam więc :)

Anonimowy pisze...

Nie jestem pewien czy rozumiesz ideę grup.
Dla rozjaśnienia. Można utworzyć grupę PINO, w której pojawiałyby się zadania związane z serwisami, które PINO udostępnia (ithink, linkologia, blogi) np. skomentuj post, oceń artykuł, dodaj link do linkologii itp.

Dla samego dodawania się do znajomych na PINO grupa nie miałaby sensu.