o czym piszemy

Dołącz do nas

wtorek, 30 listopada 2010

Społeczność inna niż wszystkie, a pomysły







Było zadanie bezpośredniego polecanie komuś Synergyonline. Jak zrozumiałam przez pocztę - Mnie tak polecono ten portal. Nie wiem kto. Sama wolę polecać tak, jak polecam i wcale mi nie zależy na punktach za polecenia Synergyonline. - Inni chcieliby rozbudowywać Synergyonline na wzór programów partnerskich. Tzn. otrzymywać punkty za polecenie na podstawie ciasteczek. Ja bym się tylko zapytała, kto administratorowi zapłaci za prowadzenie takiego "programu poleceń"? Wszyscy powinniśmy dbać o rozwój Synergyonline, bo to leży w naszym interesie, a nie wymyślać pomysły dodające administratorowi pracy. Nie dość, że stworzył portal społecznościowy inny niż wszystkie - i darmowy dla wszystkich, to jeszcze dodawać mu pracy.Nie wiem czy ludzie nie mają wyobrażenia rzeczywistości? Przecież on nawet nie ma reklam na portalu tej społeczności, a ma studia i zarabiać też pewnie jakoś musi.

Portal inny niż wszystkie. Chciałoby się by tak pozostało, ale pomysły nowych użytkowników zaczynają mi się kojarzyć z powielaniem czegoś, czego w Internecie jest mnóstwo.

Miejmy nadzieję, że mylne są moje skojarzenia.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzień dobry Grażyno!

Cieszę się z kolejnego postu o naszej społeczności. Prawda, że nie jest łatwo zarówno studiować i dodatkowo rozwijać Synergyonline, z pieniędzmi też nie jest nejlepiej.
Aktualnie koszty utrzymania Synergyonline nie są duże - kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Poza tym lubię pomagać innym, promować współpracę i przyjaźń międzyludzką. Dlatego rozwój Synergyonline jest dla mnie czymś co lubię, robię nie dla zarobku z reklam, lecz dla budowy wspaniałej społeczności, której czyny będą jeszcze wspanialsze.

Dziękuję za miłe słowa.

Tomek
Założyciel Synergyonline

xSD pisze...

Tomku, robisz wspaniałą rzecz. Ja szukam Twojej strony, która dawałaby Ci ewentualnie jakieś dochody i nie widzę. To jest wniosek, że się nie reklamujesz, ale - Kiedy rozlewasz napój z dzbana, do kubków spragnionych, rozlejesz tylko tyle ile w nim masz, by rozlać więcej, musisz go tym napojem uzupełnić napojem. - Aby dawać trzeba też umieć brać.