o czym piszemy

Dołącz do nas

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Robić tyle ile potrafimy i umiemy.






Oj ten Tomek co rusz rzuci zadaniem, któremu nie jestem w stanie sprostać. Teraz czytam: "Test, ocena oraz propozycja strony startowej Synergyonline". I jak to ocenić?

Wszystko jest super. Czytelnie, obrazowo, zgodnie z faktami o społeczności. I w moim przekonaniu, interesująco i przyciągająco.

W odpowiedzi na jeden z zawartych na stronie głównej tematów:
"Utwórz własną społeczność Synergyonline. Zgromadź osoby wspierające ważny cel". mam zaproszenie dla Tomka i wszystkich użytkowników synergyonline.

Ponieważ w społeczności jest dużo bardzo ciekawy osób, mam nadzieję, że to forum, jako coś odrębnego, nie tylko zostanie wzbogacone o ciekawe tematy, a także pomoże nam promować synergyonline

Kiedyś, już dawno temu powołałam do życia tajemne motto. Teraz, to forum zostało nim nazwane, bo wierzę, że w synergyonline, są ludzie pomnożonej siły dodatniej, bez względu na to, czy znają, czy też nie znają sensu i znaczenia tego motta.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

"Utwórz własną społeczność Synergyonline. Zgromadź osoby wspierające ważny cel".

Nie do końca zrozumiałaś co miałem na myśli - poprawię to zdanie.

Chodziło o możliwość utworzenia własnej społeczności na Synergyonline - aktualne grupy.

Cieszę się, że strona główna przypadła do gustu, jeszcze troszkę będzie poprawiona.

Mam nadzieję, że zauważyłaś swój cytat.

ForumxSD pisze...

Taaak! Tylko - jak sam napisałeś mi na forum, jeszcze nie ma takiej możliwości na Synergyonline.