o czym piszemy

Dołącz do nas

niedziela, 23 stycznia 2011

Sprytny zarobek



Ludzie miewają niesamowite pomysły, szczególnie gdy chodzi o to by uszczknąć większy kawałek z dzielonego "chleba:. I tak kilka dni temu, gdy znów weszłam na stronę synergyonline, zobaczyłam zadanie, które mnie z lekka zszokowało. Jedna z osób wygraną licytację na synergyonline, sprzedaje na allegro. Nie bardzo wiem jak zamierza to zrealizować. Mogę się tylko domyślać, bazując na własnych pomysłach na taką akcję. Lecz raczej szybko (może nigdy) nie poznam szczegółów. Dała i nam udział w licytacji na allegro, jako zadanie. Jednak ja nie dołączyłam do tego zadania. Wykorzystanie Synergyonline do zbijania kasy na wygrywanych zadaniach, nie podoba mi się.

Dziwię się, że administrator sieci przystał na to. Nie rozumiem tego. Mogłabym sobie fakt ten tłumaczyć w jeden sposób - współpraca z tą osobą. Wiedziałam, że kiedyś musi on zarabiać w jakiś sposób na samo utrzymanie serwisu, nawet byłabym za tym, by zarabiał na nim. W końcu praca winna być nagradzana. Myślałam o reklamach w serwisie, ale jako że reklamy są mało skuteczne to - czemu nie i taki pomysł byłby dobry. Pod warunkiem, że korzystałby na nim sam administrator czy osoby współpracujące z nim. Jeśli jednak zarabia na tym zwykły użytkownik jak ja, czy inni z nas, to ja tego nie tylko nie rozumiem ale i nie akceptuję.

Niech do takich działań dołączą inni użytkownicy - Piękny początek.... I moja przepowiednia: Paskudny koniec dla synergyonline . A może się mylę? Czas pokaże.

Mam tylko nadzieję, że inni użytkownicy, np. tacy jak glart nie dopuszczą do jej końca wg. moich przepowiedni. Bo jeśli taki koniec będzie, ktoś inny wykorzysta idę Tomka i zrobi z niej portal na miarę NK. bogacąc się.

Załóżmy, że będą reklamy - By wielcy przedsiębiorcy chcieli inwestować w reklamę na synergyonline muszą zobaczyć, że to im się opłaci. A jeśli zobaczą, będą inwestować. Więc portal jest dobry, bo każda firma znajdzie (w przyszłości) na nim swojego odbiorcę. Z tą myślą dałam jego linka także w blogu sex-doznania, czegoś podobnego jeszcze nie mamy. I nie chodzi o to, by zrobiła się na tym portalu jakaś agencja towarzyska. Sama nigdy bym takiej nie promowała, ale promować wiedzę, na temat poprawy jakości i higieny seksu trzeba koniecznie. Nie zrobisz hetero z geja, ale właśnie dlatego trzeba mu pokazać wszystko, co go i jego bliskich uchroni przed chorobami.


Ważne tylko by portal się rozrastał i był źródłem sukcesu, a co za tym idzie dochodu, dla małych i dużych przedsiębiorców. Wtedy Tomek ma szansę w przyszłości odebrać nagrodę za swoją dzisiejszą pracę - Wolność finansową, której mu szczerze życzę. - Cenię młodych ludzi z inicjatywą.

Brak komentarzy: