o czym piszemy

Dołącz do nas

poniedziałek, 21 marca 2011

Synergia inaczej


Nawiązując do zadania o którym pisałam w poprzednim poście postanowiłam kolejne zadanie wystawić z haczykiem i zatytułowałam je: „Zadanie z dużym haczykiem”. W przeciwieństwie do poprzedniego zadania tym razem użytkownicy musieli się trochę pomęczyć, za 4 punkty. Mieli;

1 ~ Umieść kod banerka:


na dowolnej stronie, blogu albo forum.

2 ~ Umieść też kod tego banerka:

na dowolnej stronie, blogu, albo forum.

3 ~ Odwiedzić stronę: » , obejrzeć film i na dowolnej stronie, blogu, forum napisać o nim, zaczynając mniej więcej od słów: W ramach współpracy z użytkownikami z SynergyOnline, obejrzałem filmik: „Polowanie na finansowe ŚWIĘTE KROWY” - itd. ...

Pod spodem należało zostawić banerka:

Ciekawa byłam czy i jak potrafią młodzi Polacy mówić (pisać) o pieniądzach. Nie ci, którzy już od jakiegoś czasu są w temacie, lecz wszyscy ci, którzy dziś jeszcze nie mają najmniejszej (lub mają mało) wiedzy jak ważna jest edukacja finansowa dla ich bezpiecznej przyszłości. Bo jeśli nawet nie mają prespozycji, do bogacenia się to wiedza finansowa może dać im bogatsze życie dziś i bezpieczeństwo finansowe jutro. Ludzie, jeszcze nie nauczyli się myśleć przyszłościowo. Najczęściej liczy się dziś, ale gdyby byli w pełni świadomi, że dziś to jutro, częściej myśleliby jak każdego dnia dziś, tworzyć swój każdy dzień jutro.

Zleciłam jej kolejne zadanie, dałam ten sam termin końca zadania za 2 punkty i zatytułowałam je „ZADANIE Z HAKIEM”. Powiązane jest z zadaniem j.w. - Do wszystkich tych trzech zadań dołączyli niemal ci sami użytkownicy. 1-sze zadanie było najprostsze. Praktycznie nic nie robiąc dostawali 1 punkt. Lecz te zadania wymagają chyba zbyt dużo myślenia, bo nawet użytkownicy, którzy mają sobie odebrać punkty za jedno z wcześniej wykonanych, nie wpisują odbioru.

Stwierdzam, że ludzie jednak wciąż są w stanie mnie zaskoczyć. Gdy spodziewasz się, że coś zrobią słabo, robią to najlepiej jak potrafią i odwrotnie. Jeżeli liczysz na to, że coś zrobią dobrze, oni potrafią nawet nie zrobić nic. Mimo wszystko dobrze jest być z ludźmi dla ludzi.

Brak komentarzy: