o czym piszemy

Dołącz do nas

poniedziałek, 31 października 2011

Tylko z ludźmi i dla ludzi






Aktywność spadła, nie mamy chyba ludzi, którym zależy na promowaniu swoich stron. Wciąż słaba jest współpraca. Ostatnio dodałam zadanie, promujące stronę, na której nie zarabiam i z którą zetknęłam się pierwszy raz. Ale dodałam do polecania, bo wiem, że jest warta uwagi. I może przez nas trafić do ludzi, którym to jest potrzebne.
Co ciekawe! Osoby umieszczające tam komentarze też zwiększają ruch na swoim facebooku, ale - u nas niezmiennie panuje mentalność "psa ogrodnika" - sam nie tknę i drugiemu nie dam. Może dlatego tak słaba jest współpraca na synnergyonline. Chciałam kiedyś podjąć współpracę z dwoma panami na synnergyonline - robiliśmy podobne. Jeden nie zrozumiał na czas, że chcę mu pomagać, ale nie będę za niego myśleć, wreszcie gdy ja tu nie bywałam odszedł, drugi pokazał, że jest psem ogrodnika, a przecież zysk, to NIE najpierw szybki pieniądz, lecz pomoc, zaufanie, życzliwość, humor i współpraca, nie koniecznie dająca pieniądze. Takich ludzi szukam. Dziś dałam link na do synergyonline do komentarza (to nie w komentarzach linki są aktywne na stronie), http://mentalspeaker.pl/mental-praktyka/ - Odtąd takich ludzi będę szukała na synergoonline, którzy rozumieją znaczenie bezinteresownej ) a przecież "współpracy". - Teraz tak naprawdę, nie ma zadań do wykonywania, bo jedynie głównie gry i fora, niestety też kierujące się na własny zysk. Szkoda, że ludzie chcący zarabiać w internecie nie rozumieją, że najlepiej zarabiają z innymi - nie koniecznie przez bezpośrednią współpracę.

Brak komentarzy: